Normassasje er godkjent skole i NMF

Vi i Norges Massasjeforbund ønsker nye medlemmer velkommen! Har du en komplett, ferdig utdanning fra Normassasje, så er du kvalifisert til å bli medlem hos oss, med alle fordeler det innebærer. Vi ber deg ta kontakt med oss direkte ved å klikke på «Bli medlem», og geleider deg videre.  Vi tar også imot studenter som har startet på den 3-årige videreutdanningen, og etter fullført løp kan du oppgradere ditt medlemskap hos oss.

NMF går gjennom og vurderer nye skoler bl.a i henhold til fagkrav satt av Bransjerådet for Massasje. Det har vært en omfattende prosess som har tatt litt tid, da NMF har de strengeste fagkravene i bransjen for å sikre god pasientsikkerhet, seriøsitet og kvalitet.

Solveig Smith har over 40 års erfaring i faget og har også tatt utdanning som massasjelærer i Danmark.. Hun er grunnlegger av massasjeskolen Normassasje som har hovedskolen på Birgittatun i Tvedestrand. Det er her du kan utdanne deg til massør med medlemskap i NMF.

I tillegg tilbyr skolen kurs i Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger. Hun har et stort engasjement og ønske om å bidra i utviklingen for massasjefaget og yrket, og ikke minst være med på å utdanne dyktige og kompetente terapeuter,

Norges Massasjeforbund har nå tre godkjente skoler som er Institutt for Helhetsmedisin, NOMAS Massasjeskole og nå Normassasje. NMF ønsker å samle alle studenter og ferdig utdannede fra de tre skolene i særforbundet for klassisk massasje. Sammen kan vi jobbe for et yrke i utvikling, gode arbeidsforhold, synlighet og videre annerkjennelse!