Støttemedlemskap for alle

Støttemedlemskapet er for alle som ønsker å støtte Norges Massasjeforbunds arbeid for å fremme helserettet klassisk massasje i Norge og Norden.

Virkefelt i Norges Massasjeforbund

• medlemsfordeler
  • videreutvikling av utdanninger
  • markedsføring
  • helsepolitikk
  • nordisk samarbeid
  • rådgivning/veiledning til NMF-terapeutene

Forbundet verner om bransjens seriøsitet bl.a. gjennom å kvalitetssikre medlemmer og skoler, samt motivere til videre studier og faglig utvikling.

Prisen for støttemedlemskapet er kr. 200,- pr. år.

Hva er inkludert i støttemedlemskapet?

Støttemedlemskapet er først og fremst en støtte til alt arbeidet forbundet gjør for å fremme helserettet klassisk massasje, og medlemskapet innebærer derfor ikke mange medlemsfordeler.

Vi har likevel en fordel til deg som blir støttemedlem. Du kan bli med i vår Facebookgruppe Medlemsforum. Der deler vi informasjon om massasjens virkemåte og fordeler, med interessante innlegg fra medlemmer. Etter innbetaling av støttemedlemskapet, kan du søke etter Norges Massasjeforbund på Facebook og be om å bli lagt til på Medlemsforum.

Hvordan bli støttemedlem?

Send e-post til epost@massasjeforbundet.no

Oppgi fullt navn, adresse, telefonnummer, e-post.

Velg en godkjent massør/massasjeterapeut

Norges Massasjeforbund kvalitetssikrer skoler, utdanning og medlemmer, slik at du er sikret kvalitet og seriøsitet under behandlingen. Benytt vår “Finn en massør/massasjeterapeut” funksjon for å finne en seriøs behandler i ditt nærmiljø.