MEDLEMSFORDELER SOM BIDRAR LANGT UTOVER MEDLEMSKONTINGENTEN

Medlemsfordeler fra nyttige og lønnsomme partnere

Gratis studentmedlemskap i inntil 2 år

I et samarbeid med Gjensidige forsikring tilbyr vi nå elevene ved de utdanningene NMF har godkjent gratis studentmedlemskap, inkludert forsikring, frem til bestått eksamen. Vi ser dette som et viktig skritt videre i retning av en gjennomorganisert og samlet yrkesgruppe!

Gjensidige tilbyr studentene, ved de utdanningene NMF har godkjent, gratis ansvarsforsikring i den tiden de går på skolen frem til bestått eksamen.

NMF tilbyr samtidig kontingentfritak i den samme perioden, slik at det fra nå av blir gratis å være studentmedlem inkludert ansvarsforsikring.

Tiltaket vil i tillegg også styrke skolene som vil slippe å tegne separat ansvarsforsikring for sine elever.

Egen side på Finn en massør/massasjeterapeut

En av våre viktigste funksjoner, er at vårt publikum kan finne en kvalifisert massør i sitt nærområde vha. vår “Finn en massør/massasjeterapeut”-funksjon. Her får du som medlem tilgang til din egen side, der du kan legge ut informasjon om deg selv og hvor du holder til. Det er spesielt viktig at du legger ut kontaktinformasjon, slik at publikum kan finne deg og du kan få flere klienter. Denne funksjonen er tilgjengelig for de om har ordinært medlemskap og fast ansatt medlemskap.

Unntak fra merverdiavgift

Som fullverdig medlem i NMF og registrert i Registeret for utøvere av alternativ behandling i Brønnøysund, er du unntatt merverdiavgift for dine behandlinger.

Rimelig markedsmateriell

Norges Massasjeforbund sin brosjyre på seks sider i A5-format får medlemmene våre for en rimelig penge. Du kan bestille så mange du ønsker. Denne kan du bruke mot kunder for å fortelle om massasje. Plakat for gatebukk, gavekort, piquet-skjorte (dame- og herrefasong), vindusklistremerker, vanlige klistremerker, drikkeflaske, refleksbånd, kulepenn og handlevognmynt selges også til lave priser direkte fra vårt kontor. Alt har NMF logo. For en ekstra kostnad kan du også bestille tiltrykk (informasjon om din egen klinikk) på brosjyrene og gavekortene. Se vår side Markedsføring for medlemmer (må være innlogget for å komme inn på siden) for bestillingsskjemaer og priser.

15% på behandlingsutstyr fra Gymo

Som medlem i NMF får du 15% på alle varer fra Gymo. Rabattkoden finner du under “Medlemsfordeler – rabattkoder” når du har logget inn. Bestillingen blir sjekket opp mot medlemsregisteret til NMF.

Fysiopartner

NMF har inngått samarbeidsavtale med Fysiopartner AS. Medlemmene får 15% rabatt på listepris på alle produkter i ordinært sortiment, og forbundet får 2% kickback av all netto omsetning til medlemmene.

20% på Silverlines – www.silverlines.no

Vi har gleden av å kunne tilby en rabatt på 20% til Norges Massasjeforbund og alle dens medlemmer (gjelder ikke på produkter som allerede er nedsatt/er på tilbud).

Hvordan virker dette? Dere/medlemmene legger inn ordre på vanlig måte i nettbutikken, og når dere kommer til «Kassen» trykk på «Rabattkode» og legg inn koden nedenfor – da trekkes rabatten automatisk av.

For å komme til rabattkoden, logg inn som medlem og klikk menypunktet “Medlemsfordeler – rabattkoder”.

Adressse: Mjåvannsvegen 162

Tlf. (+47) 47 77 13 55

NMF inngår samarbeid med CBIT AS!

NMF har inngått samarbeidsavtale med programvareselskapet CBIT AS.  Avtalen gir NMFs medlemmer mulighet til å kjøpe CBIT AS sin standardbooking og kassesystem til rabatterte priser, samtidig som hvert kjøp utløser en kick-back på 25% til NMF!

Dersom du trenger et bruker- og kundevennlig booking- og kassesystem, med mange fremtidsrettede funksjoner, ta kontakt med CBIT AS.

Ikke glem å fortelle at du er medlem i NMF – da får DU rabatt, og NMF får inntekter!

Tilbud på betalingsterminaler

Vi har signert samarbeidsavtale med Verifone, Norges største leverandør av kortterminaler. Dette er terminaler uten transaksjonsgebyr, du betaler i stedet en månedlig leie.

NMFs medlemmer får 16% rabatt på leieprisen og får i tillegg fri etablering, som ellers koster kr. 1250,-. Med en leiepris på kr. 411,-/mnd eks mva vil det lønne seg å benytte Verifone, fremfor Izettle dersom du du mottar kortbetalinger for mer enn 19000,-/mnd. Mottar du kortbetalinger for under dette beløpet, vil Izettle fortsatt lønne seg.

Dersom man er flere brukere av samme terminal, er det mer penger å spare. Med en leiepris på 572,-/mnd eks mva, kan terminalen ha opp til 10 brukere uten ekstra kostnad for brukere som blir lagt til. Totalomsetningen på terminalen må her opp i 27100,- før man slår Izettle.
Tilbudet fra Verifone
Bestillingsskjema

Aktivt medlemsforum på Facebook

Vi bruker medlemsforumet vårt på Facebook aktivt for å informere medlemmene våre om det som skjer fortløpende. På medlemsforumet legges det også ut relevante artikler fra både medlemmer og administrasjonen og aktuelle problemstillinger diskuteres. På Kontakt Oss finner du adressen til vårt medlemsforum og andre kanaler vi er aktive på.

Non-profit kurs med verdenskjente terapeuter

Vi arrangerer jevnlig kurs med anerkjente terapeuter uten kommersiell gevinst. Det gjør at du som medlem får de beste prisene i markedet. For neste kurs, se vår kalender.

Ledige stillinger og lokaler

Norges massasjeforbund formidler ledige stillinger og ledige lokaler i en egen modul når du er logget inn som medlem på websiden vår.

Årsmøtet i Norges Massasjeforbund

På årsmøtet stakes veien ut for neste år. Her kan du som medlem være med å påvirke ved å melde inn saker som er viktig for deg. Det er veldig fint om du kommer og deltar i diskujsonene fra ditt ståsted og også blir med og stemmer over sakene. Noen år har vi også kurs og sosiale aktiviteter i forbindelse med årsmøtet. Se vår Kalender for å sette av datoen for neste årsmøte.

Journal – egenopplysningsskjema for klienter

Før en massasjebehandling, er det behov for å hente inn relevante og nødvendige opplysninger om klienten. Vi har laget et skjema du kan laste ned og bruke til dette. Skjemaet finner du på Journalføring (må være innlogget for å komme inn på siden).

20% på Behandlingsutstyr.no

Hos www.behandlingsutstyr.no får du 20% rabatt på alle veiledende priser i nettbutikken. Rabattkoden finner du under “Medlemsfordeler – rabattkoder” når du har logget inn. Bestillingen blir sjekket opp mot medlemsregisteret til NMF.

Rabattert tilbud på reklamevideo

Firmaet VDL Videomarketing tilbyr NMF’s medlemmer gunstige priser på skreddersydd videoproduksjon.  Se tilbudet her.

20 % rabatt på ProMed Mini – et elektronisk journalsystem

ProMed Mini   : 5 500,-

Rabatt  20%     : 1 100,-

NMF pris          : 4 400,-

Årlig oppgradering: 1 400,-

Alle priser er eks. mva.

Kontakt:

Programvareforlaget AS ved

Salgssjef Jon Søreng

Tlf: +(47) 22 62 72 40/37

Mobil: +(47) 92 02 37 16

Faks: +(47) 22 62 73 66

E-mail: jon@pvf.no

Hjemmeside: http://www.pvf.no/

Gratis advokathjelp

Norges Massasjeforbund tilbyr sine medlemmer gratis førstekonsultasjon hos NMFs advokatfirma Nordia Law.

Du kan bruke våre advokater til hva du vil og har behov for, det trenger ikke å ha noe med din virksomhet som massør/massasjeterapeut å gjøre for at du skal kunne benytte deg av tilbudet. Du trenger kun å oppgi at du er medlem av NMF.

Besøksadresse:

NORDIA Law Advokatfirma AS

Rådhusgata 24, 4. etg

N-0151 Oslo

Email: oslo@nordialaw.com

Hjemmeside: http://www.nordialaw.com/no/

Tilbud på regnskapstjenester

Forutsetning for pristilbudet er at enkeltpersonforetaket benytter egen bankkonto og at alle kostnader gjelder næring og ikke private utlegg.

Ved utsendelse av utgående fakturaer, må enten elektronisk fakturasystem benyttes, eller forhåndsnummererte fakturablanketter.

•         Pris for årsoppgjør og utarbeidelse av ligningspapirer for bilagsmengde 40 inngående fakturaer og 20 utgående fakturaer estimeres til ca kr 3 000,- per år

•         Pris for årsoppgjør og utarbeidelse av ligningspairer estimeres til ca kr 5 000,-

Alle priser er eksklusiv merverdiavgift. Vi vil presisere at dette kun er et prisestimat og ikke en fastprisavtale. Vi fakturerer etter medgåtte timer. Prisen kan således avvike i begge retninger.

Ved høyere volum av transaksjoner utover det som ble opplyst ved avtaleinngåelse, vil vår pris øke.

Råd & Regnskap Akershus AS
Bente Boye
Autorisert regnskapsfører
Dir.tlf:     +47 21 62 70 89
Mobil:     +47 90 29 96 98
Epost:      bb@rr-a.no

Forskningsbaserte webvennlige artikler om massasje

Norges Massasjeforbund ønsker å fremme og synliggjøre massasje som behandlingsform ved blant annet å regelmessig produsere forskningsbaserte, webvennlige artikler som er lette å dele på sosiale medier for publikum.

Artiklene finnes her: Fagartikler om massasje

Mal for avtale om bedriftsmassasje

Mal for avtale om bedriftsmassasje – last ned her