Medlemsfordeler

Medlemsfordeler som bidrar langt utover medlemskontigenten

Noe av det du får tilgang til som medlem hos NMF

Gratis studentmedlemskap i inntil 2 år

I et samarbeid med Gjensidige forsikring tilbyr vi nå elevene ved de utdanningene NMF har godkjent gratis studentmedlemskap, inkludert forsikring, frem til bestått eksamen. Deretter må du umiddelbart oppgradere ditt medlemskap slik at forsikringen din fortsetter å gjelde.

Aktivt medlemsforum på Facebook

På medlemsforumet legges det ut informasjon fra forbundet, relevante artikler fra medlemmer og administrasjon. Spørsmål og andre temaer kan tas opp her.

Journal – egenopplysningsskjema for klienter

Massøren er pliktig å hente inn relevante og nødvendige opplysninger om klienten. Skjema for dette finner du under Journalføring (krever innlogging). En eventuell forsikringssak vil kun gjelde dersom du har journalført behandlingene

Rimelig markedsmateriell

Norges Massasjeforbund tilbyr sine medlemmer:

• NMF har flere typer brosjyrer i A5 og A6 format
  • NMF har egen brosjyre for bedriftsmarkedet
  • NMF kulepenner
  • NMF gavekort
  • NMF plakater
  • NMF klistremerker

Bestillingsskjema finner du her (krever innlogging).

For en ekstra kostnad kan du også bestille tiltrykk (informasjon om din egen klinikk) på brosjyrer og gavekort.

Egen side på “Finn en massør/massasjeterapeut”

En av våre viktigste funksjoner, er at vårt publikum kan finne en kvalifisert massør i sitt nærområde via vår “Finn en massør/massasjeterapeut”-funksjon. Her får du som medlem tilgang til din egen side, der du kan legge ut informasjon om deg selv og hvor du holder til. Denne funksjonen er tilgjengelig for de som har ordinært medlemskap og fast ansatt medlemskap.

Medlemsfordeler fra nyttige og lønnsomme partnere

Fiken

Fiken regnskapsprogram 15 % rabatt

15 % rabatt på systemet og alle tilleggsmoduler!

Fiken er laget for at du, som “ikke-økonom”, enkelt skal kunne gjøre ditt eget regnskap på nettet. Dette innebærer blant annet:

• Fakturering: Enkel utsending og oppfølging av fakturaer. Du kan sende i mange ulike kanaler (som brev, epost og Vipps), og du kan også sende til inkasso – helt gratis.
  • Kjøp: Egen app du kan ta bilde av kvitteringer med. Programmet tolker utgiftene dine og kommer med forslag til regnskapsføring for deg.
  • Frister og innsendinger: Fiken minner deg på fristene dine så de ikke glemmes. Du kan også lage og sende inn oppgaver som MVA, årsregnskap og næringsoppgave (selvangivelse) rett fra Fiken.
  • Support: Fiken svarer raskt på de aller fleste spørsmål. I tillegg til kundestøtte har de også massevis av hjelpeartikler, videoer og ukentlige webinar.

Her er en liten introduksjonen til Fiken, og du kan prøve gratis og uforpliktende i 30 dager.

Hvis det er noe du lurer på, så kan du sende dem en epost på kontakt@fiken.no.

For å bestille må du logge deg inn og gå til intranett menyen på venstre side “Rabattkoder”.

Nord-1-greige-miljo-web

Kvalitetshåndklær fra Nord Living

Nord Living gir deg forhandlerpriser på håndklær i god kvaliet!

Bestill 600 g tykke luksushåndklær i 100% bomull som holder seg like fine i åresvis. De tilbyr også tynnere håndklær som er meget slitesterke.

Se hele tilbudet samt hvordan du bestiller, ved å logge deg inn som medlem på nettsidens intranett “Rabattkoder” .

NMFplakatSmitte94906201_1634966786658817_7075081471874039808_o

NMF plakat A4 og A3 Trygg behandling på klinikken

Norges Massasjeforbund har laget en plakat som du kan se her Trygg-behandling-Covid19-2020-A3-plakat-NMF(1) Den finnes i A4 og A3 format i tykt papir (300 gr.) for at du som NMF medlem kan vise de som kommer til deg at du følger smittevernstiltakene og legger vekt på trygg behandling. En A4 plakat koster kr. 10 (inkl. mva) og en A3 plakat koster kr. 20 (inkl. mva) pr. stk.

I tillegg kommer emballasje og porto. Plakatene pakkes i hardpapp konvolutt A3 kr. 25 (eks mva) og A4 kr. 15 (eks. mva) Portokostnaden blir ut i fra vekt og hvor i landet de skal sendes. For å bestille må du logge deg inn som medlem og gå til punkt  16. Rabattkoder på Intranettmenyen.

Skjermbilde 2020-12-16 kl. 00.32.43

Bladpakke til ditt venterom – se tilbud og velkomstpremie

NMF har fått et godt tilbud til sine medlemmer på forskjellige bladpakker til din klinikk. Samle alle bladene i 1 abonnement og forhold deg til 1 avtaleperiode på 12 måneder og 1 årsfaktura (denne kan deles opp).  Alle abonnement opphører automatisk etter 12 måneder. Du vil også motta en valgfri velkomstpremie.Gå gjerne inn å se magasinutvalget her:

• 3 magasiner i mnd. – kr. 159/mnd. (Listepris butikk; kr. 250)
  • 6 magasiner i mnd. – kr. 239/mnd.(Listepris butikk; kr. 450)
  • 9 magasiner i mnd. – kr. 299/mnd.(Listepris butikk; kr. 650)

Premier du kan velge mellom kan du se her:

1. Wallmag veggstativ til bladene (verdi kr. 1.495)
  2. Global kjøkkenkniv (verdi kr. 995)
  3. Vannkoker, OBH Nordica (verdi kr. 595)
  4. Multilader med 5 usb uttak (verdi kr. 895)
  5. 2 ekstra gratis mnd. på abonnementet (verdi kr. 450)

For å bestille tar du kontakt med Mediafy Magazines AS ved Pernille Catharina Collett på pernille@bladkongen.no eller 22 43 90 94.

Skjermbilde 2020-12-16 kl. 00.31.58

15% på behandlingsutstyr fra Gymo

Som medlem i NMF får du 15% på alle varer fra Gymo. Rabattkoden finner du under “Medlemsfordeler – rabattkoder” når du har logget inn. Bestillingen blir sjekket opp mot medlemsregisteret til NMF.

Pulp_A4_salgsark_smittevern_Rabatt

Pulp Grafisk – Smittevernsprodukter 10 – 15 % rabatt

Rabattene trekkes fra på faktura, og du som ønsker å bestille må oppgi at du er medlem i Norges Massasjeforbund slik at du får rabatten. Gatebukkplakatene er allerede tilbudsvare.

Se produktene samt hvordan du bestiller her.

fysiopartner

Fysiopartner leverer div. utstyr

NMF har fra før en løpende samarbeidsavtale med Fysiopartner AS. Medlemmene får 15% rabatt på listepris på alle produkter i ordinært sortiment, og forbundet får 2% kickback av all netto omsetning til medlemmene. Logg inn som medlem og gå til punktet “rabattkoder” under intranettmenyen.

video

Rabattert tilbud på reklamevideo

Firmaet VDL Videomarketing tilbyr NMF’s medlemmer gunstige priser på skreddersydd videoproduksjon.  Se tilbudet her.

sliverlines

10 – 40 % rabatt hos Silverlines – www.silverlines.no

Silverlines har pr. 20.4.20 håndsprit og utstyrsdesinfikasjon m.m for hånden.

Vi har gleden av å kunne tilby en rabatt  som ligger fra 10 % til 40 %  til Norges Massasjeforbund og alle deres medlemmer (gjelder ikke på produkter som allerede er nedsatt/er på tilbud). https://silverlines.no.

Se detaljer for å bestille som innlogget medlem, intranettmenyen “Rabattkoder”.

baker

CBIT AS gir NMF medlemmer rabatt

Booking og kassesystemet CBIT Wellness tilbys i forskjellige pakker. Listeprisene som står på https://cbitbooking.com/no/priser/ er ikke gjeldende for NMF medlemmer. For abonnementer som ikke er prissatt i følgende avtale gis NMF’ medlemmer 25% på listepris.

NMFs medlemmer tilbys følgende rabatterte priser på de forskjellige abonnementer

Basic 1 bruker uten hjemmeside:              kr. 395,- eksl. Mva (rabatt 100,- ift listepris)

PRO 1 bruker uten hjemmeside:               kr. 445,- eksl. mva (rabatt 150,- ift listepris)

PRO 1 bruker med hjemmeside:               kr. 599,- eksl. mva (rabatt 246,- ift listepris)

50% på Oppsett av hjemmeside kr 2000,- (Normalt 4000 NOK)

Oppsett av system/opplæring foregår enten på telefon eller som en fellesoppstart (ikke privat oppstart hos kunden)

50% rabatt på oppstart (1997,5 NOK for Basic og 2497,5 for Pro)

Alle priser er ekskl mva.

Mads Plasmann
Sales Manager & Head of Brand

CBIT A/S

Bülowsvej 3, sal 1. 1870 Frederiksberg

Dir: + 45 61312076 – mph@cbit.dk  –  www.cbitbooking.com  –  www.cbitbaker.com

pasientsky

20 % rabatt på ProMed Mini – et elektronisk journalsystem

ProMed Mini: 5 500,-
Rabatt  20%: 1 100,-
NMF pris: 4 400,-
Årlig oppgradering: 1 400,-

Alle priser er eks. mva.

Kontakt:

Programvareforlaget AS ved

Salgssjef Jon Søreng
Tlf: +(47) 22 62 72 40/37
Mobil: +(47) 92 02 37 16
Faks: +(47) 22 62 73 66

E-mail: jon@pvf.no

Hjemmeside: http://www.pvf.no/

nordia

Gratis advokathjelp

Norges Massasjeforbund tilbyr sine medlemmer gratis førstekonsultasjon hos NMFs advokatfirma Nordia Law.

Du kan bruke våre advokater til hva du vil og har behov for, det trenger ikke å ha noe med din virksomhet som massør/massasjeterapeut å gjøre for at du skal kunne benytte deg av tilbudet. Du trenger kun å oppgi at du er medlem av NMF.

Besøksadresse:
NORDIA Law Advokatfirma AS
Rådhusgata 24, 4. etg
N-0151 Oslo

Email: oslo@nordialaw.com

Hjemmeside: http://www.nordialaw.com/no/

IMG_7434VerifonAvtaleNy

Tilbud på betalingsterminaler

Vi har signert en ny og bedre samarbeidsavtale med Verifone, Norges største leverandør av kortterminaler. Dette er terminaler uten transaksjonsgebyr, du betaler i stedet en månedlig leie. Alt-I-Ett Betalingsløsning (AIE) er produktet Verifone tilbyr.

NMFs medlemmer får også;

• Sikker betalingsaksess
  • Innsendingsservice
  • 36 måneders binding

Alt dette for en månedspris på kr. 249 – kr. 349

Tilbudet fra Verifone
Bestillingsskjema

50% på Oppsett av hjemmeside kr 2000,- (Normalt 4000 NOK)

50% rabatt på oppstart (1997,5 NOK for Basic og 2497,5 for Pro)

Alle priser er ekskl mva.

Mads Plasmann
Sales Manager & Head of Brand

CBIT A/S

Bülowsvej 3, sal 1. 1870 Frederiksberg

Dir: + 45 61312076 – mph@cbit.dk  –  www.cbitbooking.com  –  www.cbitbaker.com

720A4501

Norges Massasjeforbund har inngått samarbeid med Robust Media AS i Bergen

Robust er et digitalt 360-byrå som tilbyr hele spekteret av tjenester rundt bedrifters tilstedeværelse på nett. De driver med produksjon av nettsider, markedsføring på Google, Bing, sosiale medier og grafisk design.

Vi har forhandlet frem en helt egen avtale der du for kun 399,-/mnd + mva kan få produsert din nye nettside, ikke noe kostnad for produksjon av nettsiden eller andre avgifter tilkommer.

Fordelen med denne avtalen er at du inngår en abonnementsavtale på kun 12 måneder og har et lavt fast beløp per måned og forholde deg til. Du må ikke ut med en stor engangssum for selve produskjonen av nettsiden som ellers er vanlig.

I avtalen inngår og tjenesten medierådgivning helt uten ekstra kostnad. Dette innebærer bla at du kan henvise alle telefonselgere til Robust slik at du kan bruke tid på dine pasienter. Robust hjelper og gjerne til med å utarbeide en digital strategi og markedsplan for deg slik at du får hjelp til å planlegge hvordan ditt markedsbudsjett bør brukes. Dette er og inkludert for oss medlemmer.

Robust lager ikke bare nettsider, du kan lese mer om hva de tilbyr her https://robustmedia.no/tjenester/

I tillegg til denne avtalen for produksjon av nettside har alle medlemmer 20% rabatt på alle Robust sine øvrige tjenester.

Ta kontakt med Gabriel Wictorsson i Robust på gabriel@robustmedia.no eller 901 46 211 for å ta neste skritt på internett i dag!

massoren

Forskningsbaserte webvennlige artikler om massasje

Norges Massasjeforbund ønsker å fremme og synliggjøre massasje som behandlingsform ved blant annet å regelmessig produsere forskningsbaserte, webvennlige artikler som er lette å dele på sosiale medier for publikum.

Artiklene finnes her: Fagartikler om massasje

Mal for avtale om bedriftsmassasje – last ned her

Besøksadresse:
NORDIA Law Advokatfirma AS
Rådhusgata 24, 4. etg
N-0151 Oslo

Email: oslo@nordialaw.com

Hjemmeside: http://www.nordialaw.com/no/

Non-profit kurs med verdenskjente terapeuter

Vi arrangerer jevnlig kurs med anerkjente terapeuter uten kommersiell gevinst. Det gjør at du som medlem får de beste prisene i markedet. For neste kurs, se vår kalender.

Ledige stillinger og lokaler

Norges massasjeforbund formidler ledige stillinger og ledige lokaler i en egen modul når du er logget inn som medlem på websiden vår.

Årsmøtet i Norges Massasjeforbund

På årsmøtet stakes veien ut for neste år. Her kan du som medlem være med å påvirke ved å melde inn saker som er viktig for deg. Det er veldig fint om du kommer og deltar i diskujsonene fra ditt ståsted og også blir med og stemmer over sakene. Noen år har vi også kurs og sosiale aktiviteter i forbindelse med årsmøtet. Se vår Kalender for å sette av datoen for neste årsmøte.