Behandlingsklær fra Health Workers

Health Workers AS er 100 % norskeid, og  leverer yrkesklær, sko og tilbehør til helsesektoren. De leverer kolleksjoner i alle prisklasser og kvaliteter, og som NMF-medlem får du meget gode rabatter. Logg inn som medlem og sjekk rabatten under rabattkoder på intranettmenyen.

Health Workers leverer yrkesklær og tilbehør til helsepersonell, gjennom egen nettbutikk, oppsøkende salg og messer. Health Workers har et stort utvalg overdeler, som tunikaer, t-shirts, fleecejakker, lege- og laboratoriumsfrakker, bukser, sneakers, sandaler, navneskilt og et utvalg smittevernprodukter. De tilbyr også søm og broderier for kunder som ønsker en tydelig NMF-logo og profil på sitt arbeidsantrekk.

Deres egen kolleksjon HWnext! har fokus på miljø og bærekraft. Kolleksjonen baserer seg på miljøvennlige stoffer (resirkulert plast og Tencel) i fra italienske Klopman og produseres i Norge. Du finner kolleksjoner som kjennetegnes av høy komfort, kvalitet og ergonomisk snitt, i alle prisgrupper og et stort utvalg farger.

Web: Berit Skyttern