Radiant Health

NMF får et meget godt tidsbegrenset introduksjonstilbud på 2 uker fra 18. april ut 3. mai. Du får hele 30 % på alle produkter som Radiant Health har i dette tidsrommet. De tilbyr infrarøde produkter slik som f,eks terapimatter, yogamatter, fotsauna og varmematter.

Infrarød varme er helt naturlig og går 5 ganger dypere inn i kroppen sammenlignet med tradisjonelle saunaer eller varmematter. Effekten blir derfor spesielt dyp og effektiv. Det kan være flere helsefordeler knyttet til bruk av infrarød varme, som også er vist gjennom ulike studier. Herunder kan nevnes:

• Smertelindring ved muskel- og skjelettplager
  • Utrensende effekt gjennom svetting
  • Bedre hjertehelse
  • Økt sirkulasjon
  • Økt forbrenning
  • Bedre hudkvalitet
  • Bedre restitusjon
  • Bedre søvnkvalitet

Klikk på lenken over for å se helsefordeler beskrevet med linker til ulik forskning under hvert punkt.

Hele sortimentet kan du se på deres nettside: https://radianthealth.no

Koden for å få 30 % – helt eksklusivt for NMF-medlemmer –  finner du som innlogget (min side), intranettmenyen, rabattkoder.

Etter intro-tilbudet vil du løpende få en medlemsrabatt på 20 % på alle produktene til Radiant Health, og koden finner du samme sted som beskrevet over.

Har du spørsmål utover dette kan du også kontakte Siw Hansson Kaulbach her: post@radianthealth.no