NOMAS Massasjeskole i full gang!

NOMAS Norges Massasjeskole er i full gang med undervisning og utdanning til Massør MNMF. Skolen ligger til sentralt i Oslo, ikke langt unna Økern t-bane stasjon.

Skolens grunnlegger er hovedlærer Sissel Thoen, eier av Oslo Body Work. Sissel har lang erfaring som utdannet Massør, drift av egen klinikk, lærer og etter hvert hovedlærer hos Axelsons gjennom mange år. Det første massasje kullet er godt i gang, og med seg som lærer i anatomi og fysiologi har hun Karl Henrik Jaeger. Han er både utdannet Massasjeterapeut og Kiropraktor.

NOMAS Massasjeskole er godkjent av NMF med tittel Massør MNMF(Medlem Norges Massasje Forbund). Her kan alle NOMAS sine studenter få gratis studentmedlemskap inkludert markedets beste ansvarsforsikring, hvilket du må ha når du gir behandlinger.

Vi i NMF gleder oss til å komme på besøk til den ny-etablerte skolen for å bli bedre kjent med studentene, informere om særforbundet for klassisk massasje og gi råd og tips med tanke på etablering.

Les mer om utdanningen i klassisk massasje & NOMAS, tilbud om repetisjons-kurs for massører/terapeuter, samt utfyllende informasjon om skolen her: https://www.nomasskolen.no/