Vivi Ann Waggestad

Styreleder

Om Vivi Ann

Vivi Ann er utdannet massør og massasjeterapeut fra IFH i 2004 og har siden vært aktiv kursdeltaker innen varierte fagrelaterte områder som Ben Benjamin, Anatomy Trains og Gary Schweitzer. Hun har jobbet fulltid i faget siden 2005 og har lang erfaring i NMF styresammenheng, først som styremedlem i 9 år og de siste 7 årene som styreleder. Vivi Ann kjenner vi som en sprudlende positiv dame med meget gode lederegenskaper. Hun er et arbeidsjern uten sidestykke og noen ganger lurer vi på om hun har fått innvilget flere timer i døgnet enn hva vi andre dødelige har. Hun er diplomatisk og rettferdig og har en flott evne til å kommunisere og engasjere. Hun har tidligere utdannings- og arbeidsbakgrunn fra BI med økonomi, markedsføring og ledelse.

Som styreleder ønsker Vivi Ann å legge til rette for mer engasjement, skapervilje, effektivitet og gjennomføringskraft innad i styret og NMF.

Hun ønsker å nyttiggjøre seg av sin bakgrunn innen markedsføring og delegere oppgaver etter interesser.

Hun er sikker på at vi skal klare å utvikle Norges Massasjeforbund til en enda mer moderne, effektiv og solid organisasjon som har de beste hensikter og produkter som bidrar til støtte og vekst for medlemmene våre og bransjen.

Les intervju med Vivi her