Om Shino

Shino jobber som massasjeterapeut på Ringerike kiropraktiske senter. Han har en idrettsfaglig og allsidig bakgrunn, og han er en engasjert og kunnskapsrik
massasjeterapeut, nylig utdannet fra Axelsons i 2018.

På fritiden driver han aktivt med Judo og flere andre grener innen kampsport og er svært opptatt av
selvforsvar.

Shino har en selvkomponert bachelor innen idrett, pedagogikk og helsefag. Han har hatt ulike roller innen studentpolitikken og vært sekretær, nestleder og leder i studentrådsstyret. Han er kursholder i organisasjon og har blant annet holdt tillitsvalgt kurs for tillitsvalgte på høgskolen i Telemark.

Han mener at faglig utvikling og bevissthet i forhold til massøryrkets utfordringer og veien mot å bli anerkjent som en seriøs behandleraktør i samfunnet hos det offentlige helsenorge, er svært viktige saker å jobbe for.

Han brenner for å bygge opp NMF sin struktur der hans konkrete bidrag er å koordinere/lede lokallag og slik oppnå en levende organisasjon. Han fikk mandat til å starte to lokallag for NMF på årsmøte i 2017. Lokallagene er foreløpig opprettet i Vestfold og Buskerud og skal fungere som både en faglig og en sosial arena for NMFs medlemmer. Målet er at det etterhvert også dannes lokallag i resten av landet. Shino er en flott representant for de nyutdannede massørene i forbundet vårt.