Bakgrunn
Berit ble ferdig utdannet Massasjeterapeut MNMF i 2004. Hun utdannet seg ved Axelsons Body Work School i Oslo. Senere tok hun også kurs i akupressur og rosenterapi. Berit kan også kopping og er instruktør i babymassasje. Fra IHM Business School er hun utdannet markedsøkonom. Hun har delfag i tysk og personaladministrasjon fra BI samt reklame fra Merkantilt Institutt. Fra 2004 drev hun egen klinikkvirksomhet i 8 år, samtidig som hun jobbet med bedriftsbehandlinger og ergonomisk rådgivning. Dette jobber hun fortsatt med ved siden av stillingen som Medlemsansvarlig i NMF. Hun deltar årlig på kurs f.eks innen dypvevs-, arrvevs- og fasciabehandlinger.

Lang erfaring i NMF
Fra 2008 satt Berit fire år i Arbeidsutvalget i SABORG. Hun var også arbeidende vararepresentant i NMF-styret i mange år. Hun holder etablerermøter for studenter og nyutdannede, er opptatt av god medlemsbehandling, faglig utvikling og utdanning for vår yrkesgruppe. Hun har i løpet av årene bidratt til nye nettsider, sender ut nyhetsbrev og tilegner seg kunnskap om nye datasystemer slik som bl.a nytt medlemssystem og wordpress. Berit er også medlem i Norsk Bransjeråd for Massasje, Markedsutvalget, NMFs Strategiutvalg samt Etablererutvalg.