Massasjens Dag 12. mai

Dagen markeres i NMF og terapeutforbund i alle de nordiske landene for å skape oppmerksomhet og kunnskap
om behandlingsformen massasje, som både er trygg og medikamentfri. Norges Massasjeforbund er forbundet for massører og massasjeterapeuter med de strengeste utdanningskravene innen helserettet massasjeterapi.

Muskel- og skjelettplager er et av våre største folkehelsproblem og årsaken til mye sykefravær som resulterer i store samfunnskostnader.
NMF´s massører og massasjeterapeuter jobber kunnskapsbasert, er opptatt av faglig utvikling, tverrfaglig samarbeid og pasientsikkerhet.

NMF har laget en SoMe-kampanje og informative bilder med tekst anledning dagen. NMF fortsetter å arbeide for at de
som benytter behandlingsformen massasjeterapi, for egen helse, skal slippe å betale moms – slik det var før 2021!

Det er ikke likegyldig hvem du mottar massasje av. Velg en NMF- terapeut for å sikre kompetanse og kunnskapsbasert behandling. Ikke la hvem som helst behandle deg!

Velg en kvalifisert og godkjent NMF massør / massasjeterapeut!