Hurra! Norges Massasjeforbund er 25 år!

Norges Massasjeforbund  ble opprettet i 1995, og det er mye bra som har skjedd for bransjen vår i løpet av alle disse årene. Sissel Thoen (bildet)  var pådriver for å starte opp Norges Massasjeforbund for 25 år siden.

Les hva hun selv har skrevet her.

Hun er selv utdannet Massør/Massasjeterapeut og har i mange år vært faglærer hos en av våre godkjente skoler; Axelsons Body Work School. Sissel har vært en sterk bidragsyter i bransjen gjennom sitt engasjement i forbundet, som lærer og behandler av klassisk massasje.

Norges Massasjeforbund har gjennom årene arbeidet for seriøsitet og kvalitet i bransjen, og massører organisert i NMF er ettertraktet for å jobbe i tverrfaglige klinikker. Publikum, som ofte sliter med muskel- og skjelletthelse, benytter seg i stor grad av massasje. De velger å motta klassisk massasje som behandlingsform bl.a. for berøringsaspektet, få myket opp muskulaturen, tilstedeværelsen og tiden massøren gir.