Norges Massasjeforbund har inngått samarbeid med Robust Media AS i Bergen

Robust er et digitalt 360-byrå som tilbyr hele spekteret av tjenester rundt bedrifters tilstedeværelse på nett. De driver med produksjon av nettsider, markedsføring på Google, Bing, sosiale medier og grafisk design.

Vi har forhandlet frem en helt egen avtale der du for kun 399,-/mnd + mva kan få produsert din nye nettside, ikke noe kostnad for produksjon av nettsiden eller andre avgifter tilkommer.

Fordelen med denne avtalen er at du inngår en abonnementsavtale på kun 12 måneder og har et lavt fast beløp per måned og forholde deg til. Du må ikke ut med en stor engangssum for selve produskjonen av nettsiden som ellers er vanlig.

I avtalen inngår og tjenesten medierådgivning helt uten ekstra kostnad. Dette innebærer bla at du kan henvise alle telefonselgere til Robust slik at du kan bruke tid på dine pasienter. Robust hjelper og gjerne til med å utarbeide en digital strategi og markedsplan for deg slik at du får hjelp til å planlegge hvordan ditt markedsbudsjett bør brukes. Dette er og inkludert for oss medlemmer.

Robust lager ikke bare nettsider, du kan lese mer om hva de tilbyr her https://robustmedia.no/tjenester/

I tillegg til denne avtalen for produksjon av nettside har alle medlemmer 20% rabatt på alle Robust sine øvrige tjenester.

Ta kontakt med Gabriel Wictorsson i Robust på gabriel@robustmedia.no eller 901 46 211 for å ta neste skritt på internett i dag!